Saturday, March 20, 2010

Kellie Castle Yang Menyeramkan


Pada Hari Jumaat, kami sekeluarga menaiki kereta menuju ke Kellie Castle untuk melihat istana yang bersejarah itu. Mula-mula aku tiada perasaan takut atau gentar kerana aku fikir istana itu ialah istana biasa tetapi setelah ayahku berkata pada aku bahawa di dalam istana ini kita tidak boleh cakap sebarangan. Daripada 'statement' itu, aku tahu bahawa istana ini pasti mempunyai suatu kelainan atau mempunyai misteri. Perasaan aku berubah daripada biasa kepada takut dan gentar. Tambahan pula, di dalam istana itu ada tampal satu kertas yang yang menyatakan bahawa istana itu mempunyai 'Mysterious Corridor'. Perasaan aku semakin gentar. Di bahagian misteri inilah ramai orang melihat roh Kellie berkeliaran. Ish!!!!!!!!!!! Waktu itu tidak terbayang bagaimana gentarnya perasaan aku.

Seramnya......
















0 comments:

Post a Comment

My Playlist